Ανακαίνιση φαρμακείου και καλλυντικά πολυτελείας

2014-04-09 11:37
Από τα αρχαία χρόνια, η πολυτέλεια ήταν καθοριστικός παράγοντας μεταξύ των τάξεων και η κατανάλωσή της ήταν προνόμιο της ελίτ κοινωνίας. Αυτό σήμαινε ότι και ο ορισμός της ήταν αρκετά εύκολος. Πολυτέλεια ήταν ό,τι δεν μπορούσε να αποκτήσει κάποιος φτωχός, ενώ μπορούσε η ελίτ. Παρ’ όλα αυτά, η ακαδημαϊκή κοινότητα δεν έχει φτάσει σ’ ένα κοινά αποδεκτό ορισμό, καθώς υπάρχουν κι άλλοι τομείς που πρέπει να ληφθούν υπόψη, όπως η αποκλειστικότητα , η αναγνώριση της αξίας από το κοινωνικό σύνολο και η επιπρόσθετη απόλαυση
 
Πολλές φορές όλοι εκπλησσόμαστε από καταναλωτές, οι οποίοι φαινομενικά δεν μοιάζουν με καταναλωτές μιας ακριβής μάρκας, κι όμως μετά τη γνωριμία τους με τη μάρκα, γίνονται οι μεγαλύτεροι υποστηρικτές της. Κάτι τε΄τοιο μπορεί να επιτευχθεί μέτά από μία ανακαίνιση φαρμακείου. Λίγες και ξεχωριστές στο φαρμακείο, οι premium μάρκες καλλυντικών επιλεκτικής διανομής, έχουν σαν κοινό γνώρισμα δραστικά συστατικά και τεχνολογία υψηλών προδιαγραφών, που μαζί με μια luxe συσκευασία, τους δίνουν το προβάδισμα στην τιμή.
 
Σίγουρα η πώληση ενός premium καλλυντικού είναι πιο απαιτητική και το κέρδος όμως είναι πολύ μεγαλύτερο. Επίσης, ο φαρμακοποιός πρέπει να αξιολογεί την τιμολογιακή πολιτική κάθε εταιρείας, αποσκοπώντας έτσι στη μεγιστοποίηση του κέρδους. Ένας άλλος παράγοντας είναι η ανακαίνιση του φαρμακείου. Η πρόσθεση μιας premium μάρκας στο φαρμακείο, δεν ‘κλέβει’ πωλήσεις από τις υπάρχουσες μάρκες, αλλά φέρνει πελάτες από άλλα κανάλια διανομής. Οι πελάτες μιας συγκεκριμένης μάρκας θα βρουν την αγαπημένη τους μάρκα μόνο στο συγκεκριμένο φαρμακείο. Έτσι, χτίζεται μια σχέση πιστότητας μεταξύ καταναλωτή και φαρμακείου.
 
Το φαρμακείο μπορεί μέσω μιας premium μάρκας να διευρύνει το φάσμα των υπηρεσιών του και να μεγιστοποιήσει την ποιότητα αυτών. Αυτό που χρειάζεται είναι να αξιοποιήσει τα όπλα που προσφέρουν τα καλλυντικά πολυτελείας. Ο σύμβουλος ομορφιάς στο φαρμακείο, οφείλει να αναδείξει μια γνώση στα προϊόντα σε βάθος, καθώς και μια ιδιαίτερη συμπεριφορά και χειρισμούς κατά την επικοινωνία του με τον πελάτη και εδώ η εκπαίδευση του αποτελεί την πρωταρχική αναγκαιότητα. Ο τρόπος υποδοχής, οι τεχνικές ανακάλυψης των αναγκών του πελάτη καθώς και η ανακαίνιση φαρμακείου, είναι στοιχεία που θα του δημιουργήσουν τη διάθεση να αισθανθεί ξεχωριστός και φυσικά την επιθυμία να θέλει να αποκτήσει το προϊόν.
 
Η εμπειρία των ειδικών συμβούλων εκπαίδευσης των εταιρειών μπορεί να κάνει τη διαφορά. Μερικές εταιρείες έχουν πολυετή εμπειρία και εξειδίκευση στον τομέα της πώλησης πολυτελών καλλυντικών. Συνεπώς, το τμήμα εκπαίδευσης της μάρκας είναι το κλειδί για την εκπαίδευση του προσωπικού του φαρμακείου. Εάν για ορισμένες πολύ γνωστές μάρκες και με πολύ προσιτή τιμή θεωρούμε ότι εύκολα μπορούμε να τις προτείνουμε, θα εκπλαγούμε με το πώς ορισμένες πελάτισσες θέλουν να αισθανθούν ξεχωριστές, αγοράζοντας μια πιο ακριβή μάρκα που θα τις πείσει ότι έχει κάτι διαφορετικό, αλλά κυρίως θα τις κάνει να αισθανθούν ξεχωριστές!